For Kids
Výživa
Plavkové desatero – zhubněte do bikin správnou výživou PDF Tisk Email
Napsal uživatel redakce   
Úterý, 27 Květen 2014 00:00

foto_4Zimní oblečení odkládáme konečně do skříně a zjišťujeme, že pod vrstvami šatů zůstalo i pár kilogramů navíc. Vzhledem k tomu, že se čas dovolených blíží, začínáme řešit i otázku nejožehavější. Jak budeme vypadat v plavkách? Do léta zbývá pár týdnů, proto si pečlivě naplánujme plavkový harmonogram! Desatero pro vás připravila výživová odbornice Ing. Zita Viková.

Celý článek...
 
Nebojte se vlákniny PDF Tisk Email
Napsal uživatel redakce   
Pondělí, 10 Únor 2014 17:15

dp7795289Podle Světové zdravotnické organizace bychom pro správné fungování našeho těla měli každý den přijmout asi 25-30  gramů vlákniny. Většina Čechů ale během dne získá ze stravy ani ne polovinu z doporučené denní dávky. Navýšit příjem vlákniny přitom nemusí být složité. Kde všude můžeme vlákninu hledat?

 

Celý článek...
 
Zdravé svačiny PDF Tisk Email
Napsal uživatel redakce   
Pondělí, 10 Únor 2014 17:13

02H60724_1Blíží se konec září a možná již mnohým maminkám dochází inspirace na školní svačinky.  Chleba, rohlík  a zase chleba – kdo by měl chuť jíst pořád to samé… Pojďme se podívat, co by školákům mohlo zachutnat.

Celý článek...
 
Středomořská dieta PDF Tisk Email
Napsal uživatel redakce   
Pondělí, 03 Červen 2013 00:00

V okamžiku, kdy slyšíte slovo „dieta“, vybaví se vám patrně jakýsi druh utrpení ve formě rozličných zákazů nebo příkazů týkajících se stravování, možná vám také vytanou na mysli pojmy jako jo-jo efekt či  představa sisyfovské práce. Ať patříte do kterékoli z výše zmíněných skupin, vězte, že středomořskou dietu necharakterizuje ani utrpení nebo jo-jo efekt, ale ani nemožnost splnění cíle. Středomořskou dietu, již považují za nejzdravější formu stravování i odborníci na výživu, charakterizují a spojují především termíny jako nižší výskyt kardiovaskulárních onemocnění, zdravý životní styl, dlouhověkost, a nepřímo třeba i mytický spor Poseidóna a bohyně Pallas Athény o vládu nad Attikou, jak jej líčí i profesor Rudolf Mertlík ve svých Starověkých bájích a pověstech.

Celý článek...
 
Nezapomínejte na ovoce a zeleninu PDF Tisk Email
Napsal uživatel redakce   
Čtvrtek, 25 Duben 2013 00:00
Podpora správné výživy a udržování zdravého životního stylu by měla být založena na pravidelném dodržování konzumace pěti porcí ovoce a zeleniny denně. Výživoví odborníci ze Světové zdravotnické organizace doporučují sníst denně alespoň 200 g ovoce a 400 g zeleniny. Nezapomínejte však na to, že jíst ovoce a zeleninu byste měli v pravidelných intervalech a můžete ji kombinovat i s ovocnými a zeleninovými šťávami.
Celý článek...
 
«ZačátekPředchozí1234DalšíKonec»

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL