Energie nejen pro děti

Chystáte se na výlet s dětmi? Nezapomeňte do batůžku přibalit PIKNIK nebo PIKAO. Zahuštěným slazeným mlékem zajistíte doplnění energie, zaženete hlad a jeho chuť vás zaručeně nezklame.

 

Celý článek...

Aktuální číslo

2018_duben

ke stažení v pdf

Zpět do formy PDF Tisk Email
Napsal uživatel Jana   
Středa, 06 Duben 2011 07:07

jidelnicek2Po dětech mi zůstalo úctyhodných 15 kg. I když jsem si nepřipadal nějak tlustá, okolí to vnímalo jinak. A tak jsem se rozhodla se sebou začít něco dělat a výsledek se dostavil po půl roce. Jsem teď daleko spokojenější.

 

 

Když jsem se seznámila s manželem, měla jsem při výšce 165 cm, 50 kg. Během našeho vztahu jsem pět kilo nabrala a když se nám během čtyř let narodily dvě děti, zastavila se ručička na váze 70 kg. Jasně, vnímala jsem, že mám nějaké kilo navíc, ale byla jsem celkem spokojená. Zvrat nastal, když jsem si prohlížela fotky z dovolené. Tahle velryba přeci nejsem já, říkala jsem si a šla se podívat do zrcadla. Ano, chytré oblečení, které jsem si po dětech začala kupovat, toho hodně skrylo, pohled na postavu v plavkách, byl ale hrozný.

 

Jako typická ženská jsem to šla vyčíst manželovi. „Proč jsi mi neřekl, že vypadám blbě?“ Ptala jsem se. Odpovědí mi bylo, že se mu líbím taková jaká jsem a kdyby si dovolil něco říct, urazila bych se. Měl pravdu. To samé jsem slyšela i od kamarádek…

 

A tak jsem se paradoxně  době, kdy se lidé začínají zahalovat do svetrů a chystat se na nabrání tukových zásob o Vánocích, rozhodla, že se sebou musím něco udělat. Jenže kde má začít člověk, který je odjakživa antitalent na všechny sporty? U jídla. Týden jsem si zapisovala jídelníček a našla jsem několik škůdců postavy. Tím hlavním byly sladkosti ke kafíčku, které jsem si dopřála dvakrát denně, další byla nepravidelnost stravy a také málo ovoce a zeleniny. Na to abych studovala nějaké diety, jsem neměla náladu, raději jsem se soustředila na to, abych jedla to samé, co doposud, jen ve zdravější obměně.

 

A tak jsem k snídani místo světlého chleba se smetanovým sýrem, posnídala celozrnný chléb s cottage, ke svačině jsem si dala místo kafíčka a dortíku, jogurt a zelený čaj, k obědu jsem si dopřávala jídla bez příloh nebo jen polévky s tmavým pečivem. Dětem a manželovi jsem ovšem dál vařila jejich oblíbené omáčky. Po obědě jsem se odměnila kafíčkem a zdravou tyčinkou nebo ovocem, k večeři jsem se donutila udělat si zeleninový salát. Také jsem si vyčistila kabelku od všech možných rychlo tyčinek, zahánějících hlad a poctivě si beru ovoce. Také jsem omezila pohyb autem a kamkoliv to jde, jdeme s dětmi pěšky.

 

Výsledek se dostavil celkem rychle. Během půl roku, mám dole 9 kg, další kila už jsou jen velmi pomalu. Navíc jsem spokojená, nemám hlad a mé proměny si všimnul i manžel. Slíbil mi, že pokud do léta zhubnu i to jedno kilo, které jsem si vytyčila, pomůže mi s nákupem nového šatníku. A to je hodně velká motivace.

 

Chtěla bych všem maminkám na mateřské vzkázat, že není potřeba držet drastické diety, dokonce ani sportovat, stačí se jen zamyslet nad jídelníčkem a začít zdravěji jíst, pohybu kolem dětí máme dost. Tak přeji šťastné hubnutí do plavek.

 

 

 
 
Stavění puzzle pomáhá rozvíjet mnohé dovednosti nejen u dětí

01Pro starší generace přináší puzzle možnost podpořit mozkovou aktivitu, postará se ale také o zábavu. Puzzle pomáhají nejen hravě a zábavně rozvíjet tvořivé dovednosti a jemnou motoriku, ale podněcují také zvídavost, touhu po dosažení cíle i radost z dokončeného díla.

 

Celý článek...

Kam s dětmi

Divadla
Kina
Města
Zoo